John Whitaker Senskydd & Strykkappor
2010-03-30 / 10:52:29 / Prylar


Beställde ju ett par JW skydd förra månaden och nu är dom äntligen påväg till mig. Beställde de blåa för att matcha min tävlingsoutfit som i nuläge endast består av marinblåa färger. Smoothie kommer då att ha dessa marinblå skydd, ett marinblått schabrak med blågul kant och hennes namn broderat, och en matchande Lá Kim luva med blågul kant, och sen har hon två olika pannband, ett blågult swarovski och ett marinblått blingpannband med guldiga "diamanter". Jag då har Marinblå KL-tröja, Marinblå tretorn, marinblå GPA och ett par marinblåa ridhandskar. Hahaha matchande vaa? ;) Och sen har jag lite bra nyheter. Anmälde mig idag till Majpokalen-tävlingen i skogslotten, så ni som ska dit, kommer ju att få se mig också. Hoppar bara LB första dagen, som uppvärmning, LA andra dagen och LA och MSV B sista dagen! ;)


2 Kommentarer
bettan:

man kan inte se skydden ;) <3



SKRIVET DEN: 2010-03-30 KL: 11:34:46 URL: http://bemyhoney.blogg.se/
bettan:

hahaha, härmis :D såna har jag haft jätte länge ;) <3



SKRIVET DEN: 2010-03-30 KL: 16:40:12 URL: http://bemyhoney.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: