Nationella - Kämpa!
2010-03-24 / 07:31:42 / Min vardag

Idag är det sista delen i Engelska nationella. Vilket går ut på att skriva en uppsats. Jag är lite nervös men känner ändå att klumpen i magen börjar krympa. Det kommer att gå bra, på ett eller annat sätt. Jag ska inte rida idag, för det är Bellas dag idag, men jag åker ändå till stallet för jag måste ändå köpa ny kraft till smoothie. Juste, ni kanske vill vet vad smoothie får och äta och jag tänkte faktiskt skriva upp det här.

Morgon:
5dl Kraft
1kg Hö

Lunch:
2kg Hö

Insläpp:
5dl Kraft + 5dl Havre
3kg Hö
1 skopor betfor ( En skopa är ca 1l)
Mineraler, B-vitamin och nått annat för lederna?

Kväll:
5dl Kraft
3kg Hö

Så ser Smoothies foderstat ut, iallafall i nuläge när hon inte tävlar så mkt. Under full tävlingssesong så ser foderstaten ut såhär:
Morgon:
2kg hö
5dl Kraft + 5dl Havre

Lunch:
3kg hö

Insläpp:
3kg hö
1L Kraft + 1L Havre
2 skopor Betfor
Mineraler, B+E-vitaminer.

Kväll:
4kg hö
5dl Kraft + 5dl Havre.

 chacha!


1 Kommentarer
Nanna:

Stumpan :) Duktig du är med fodret ;) Känns hyffsat bekant !



SKRIVET DEN: 2010-03-27 KL: 14:42:42 URL: http://johannadahlberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: