onödig dag!
2010-03-24 / 19:17:46 / Min vardag

Kom nyss ut från duschen, riktigt skönt var det. Somsagt så hade vi gympa som sista lektion vilket ledde till att vi slutade omkring halv 4. Lite jobbigt det där med långa dagar. Men efter så drog jag, Olivia, Lisa och Anh och fikade, hahah tjockisar. Satt där en stund och pratade och sen åkte jag hem. Mamma var i Centrum och var seg så som straff så fick hon köpa lite kläder till mig:) Fick med mig ett par leggins och en skjorta från Gina. Efter det så åkte jag och far till foderboden för att köpa kraft och sedan till stallet för att lämna det. Där träffade jag på Bella och hennes söta hundvalp, Tingeling. Bella hade ju Smoothie idag och sa att de hade gått jättebra, så nu väntar vi stort på att hon ska skriva mer om vad hon gjorde :) Imorn blire stall för mig iaf och sen ska jag höra me Emma vad hon ska göra på fredag och lördag, hahah tänkte bestämma en dejt med henne ;) Hahahah hoppas hon läser det här nu, bara så du vet Emma, ÄLSKAR DIG GUMMAN! <3 Hahah nej jag är inte lebb -.- Men jag älskar henne ändåå <3
chacha!


1 Kommentarer
emma:

vad gullig du är gumman! ja men jag kan både fredag och lördag, men kommer nog vara i stallet kanske länge på lördag för måste fixa allt innen tävlingen :)

men vi kan ju bestämma vad vi ska göra och när :)

älskar dig oxå sötnos!<3



SKRIVET DEN: 2010-03-24 KL: 19:29:02 URL: http://hiighlander.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: