Rädd för kaniner?
2010-03-21 / 10:19:10 / Min vardag

HA-HA!
Kom precis fram till att jag är OTROLIGT rädd för mina kaniner! Skulle borsta dom en sista gång innan jag lämnar bort dom och det tog ett tag innan jag fick mod till att lyfta upp dom lite. Slutade ändå med att jag la dom i transportburen istället. Guuuud! Trodde verkligen att dom skulle bita mig eller något. Den vita är jättesnäll, hon heter Ängel men den svarta är OTROLIGT läskig och är döpt till Lilith(ett namn på en djävul) Hahah passande namn eller vad? Men jag tog mig i skinnet och kammade ut de flesta tovorna. Nu ska jag klä på mig sen åker vi och lämnar bebisarna som numera kommer att bo på www.loveangels.se. Åker iväg till stallet sen så återkommer om hur allting gick senare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: