Smoothies blivande hem.
2010-03-09 / 09:01:47 / Allmänt

Ni har säkert läst förut att jag och smoothie ska flytta. Jepp så blir det antagligen.
Om jag kommer in på Vreta Hästgymnasium så blir det alltså så att jag flyttar till linköping och tar såklart min älskling med mig. Jag kommer alltså bo på internat där och smoothie kommer bokstavligt talat att bo granne med mig. Stora Sjögestagården också kallat Järngården består av fyra stall. Dessa stall är "gröna stallet", "ekstallet", "Grå stallet" och "svarta Stallet".
Min önskan när jag pratade med stallet var då att få stå i ekstallet.


Stallets boxar.

Stallet.

Sadelkammare.

Händer det att det blir fullt i detta stall så är mitt andraval det gröna stallet. Tror dock att hon skulle må bättre i Ekstallet då det inte är lika många hästar och därför lite lugnare.
På anläggnignen finns även ett ridhus, två volter och en skrittmaskin som vi alla får använda oss av.



Lite småbilder på det gröna stallet:


Vilken klubb jag ska tävla för är ännu oklart med det är nog nästan helt säkert att jag inte kommer kunna stanna i Årsta eftersom att det blir ganska långt bort. Jag ska söka mkt efter någon bra klubb och återkommer till det lite senare. Mer frågor? Bara att kommentera ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: