Stalldag me Bella<3
2010-03-27 / 11:45:52 / Min vardag

Vaknade för ett bra tag sen, typ omkring halv nio. Har inte gjort mkt alls sen dess, bara ätit, kollat på tv och suttit lite vid datorn. Ska snart lägga mig i baden och tvätta håret och sådant till imorn och sedan omkring kl 3 så drar jag iväg till stallet och hjälper bella med insläpp. Ska rida lite sen ska jag tvätta av smoothie lite och så ska bella påbörja flätningen medans jag smörjer grejer :) Jag och bella kommer även att spela in en liten film på vad hon och jag brukar göra dagen före tävlingen och på tävlingsdagen :) senare mot kvällen ska jag färga och klippa bellas hår, haha wish me good luck xD Juste hade ju lovat att lägga ut filmen från hoppträningen och jag håller faktiskt på att sparar den nu, dock tar det lite tid eftersom att min dator inte är så jättesnabb. Men den kommer snart iaf :) Blir en underbar kväll med en underbar Bella <3
slänger ut en bild från hoppträningen också, dock är den av VÄLDIGT dålig kvalitet.

"två equipage, ett mål"


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: