ångest!
2010-05-08 / 17:32:08 / Min vardag

Nu börjar jag få lite ångest igen, precis som förra veckan! tror faktiskt att det är över att bella inte ska me imorn heller, och jag känner mig så lugn och ostressad när hon är med. Dock gick de väldigt bra förra gången utan henne men hon och jag brukar alltid vara så effektiva tsm. Hahhah bella, vrf gör du såhär mot mig! :P Men iaf... kom på att jag inte packade nått idag så får vara lite duktig imorn medans pappa är och hämtar ello eftersom att hon och grom ska åka me oss :P så de blir att agera snabbt imorn, och fixa allt i megafart, men jag brukar ju vara lite smått duktig på att sega så vi får se hur det blir. Och jag vill inte stressa heller eftersom att jag typ har fått magkatarr så jag får ont i magen så fort jag stressar upp mig eller blir nervös, inte så skönt. Iaf, imorn bär det av mot Roslagen och det kommer gå bra, MED ELLER UTAN BÈLLA!!! hahha nej men Angelica följer med istället, så det blir nog bra det med.
bjuder på en bild från förra årets final i roslagen :)


2 Kommentarer
Suneeta & hunden Chanel:

Vilken fin blogg du har, med fina hästar och bilder! =)



SKRIVET DEN: 2010-05-09 KL: 07:53:35 URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Lovisa:

Fina bilder :)



SKRIVET DEN: 2010-05-12 KL: 19:18:17 URL: http://puissance.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: