Bröt nyss ut helt!
2010-05-23 / 19:58:51 / Min vardag

Gud, orkar verkligen inte mer. Vill bara avsluta skolan, åka iväg till polen och sen åka till linköping.

Nu är det bara en vecka kvar som är lite småjobbig sen har jag smoothie varje dag för mig själv. Älskar henne! Hon får mig alltid att må så bra och hon gör mig alltid glad, vilket skulle behövas just nu. Linköping kommer göra mig gott. Jag kommer starta ett helt nytt liv och jag kommer glömma ALLT!! Alla gamla "kompisar", allt!!! Så jävla skönt, för jag vill inte ha något mer me haninge att göra! JÄVLA SKITSTÄLLE ÄRE!!! Kommer bli tajt att hinna med smoothie varje dag den här veckan men jag ska försöka eftersom att jag inte har något hjälp längre, men vafan jag behöver inga gnällspikar eller bitterfittor omkring mig! Mitt liv är kanske inte bäst i stunden men de kommer mitt nya att bli, jag bara vet det! Hejdå allt gammalt hallo allt nytt!

Såklart så kommer Asia alltid att finnas i mitt hjärta. Hon är den andra delen av mig och kommer alltid, förevigt att vara det! <33

Klicka för att stänga bilden
2005-2010 och längre ska det bli! <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: