Dagens ridpass
2010-05-13 / 18:38:18 / Dagens Ridpass

Åkte till stallet och red smoothie idag och hon var faktiskt riktigt fin. Hennes ben är fortfarande lite knöliga men veterinären har ju sagt att jag ska rida henne normalt. Red me barbackagjord och hackamore och hon lyssnade ganska bra men blev lite pigg ibland men fin ändå. Tricktränade henne lite, och hon har blivit lite bättre på att buga nu :) hahah hon höll nästan på att lägga sig ner idag, men ångrade sig i sista sekund. Hahah hon har blivit mkt mammigare på senaste tiden och sånt, söööt. Nu ska jag snart till min syster, för jag ska sova där :D Det var faktiskt fett längesen, och jag tror att jag kommer göra det mer och mer nu. Sen ska jag ut och träffa bästa Emma, som inte bor långt ifrån, så får vi se vad vi hittar på. Imorn blire stall igen, och sen på kvällen så ska jag till Åkersberga på FEST! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: