Dagens ridpass
2010-05-20 / 21:14:21 / Dagens Ridpass

Blev inget långt ridpass idag, för dom skulle löshoppa på volten. Så tog bara på hackamoret och tog ut henne till banan. Lullade runt lite, tränade lite avsaktningar och sådant, inget mer. Sen hoppade jag våra "terränghinder" runt hagarna och hon var jätteduktig och snäll. Slängde in henne i boxen och gick sedan ut och kollade på när dom löshoppade engla. Riktigt fin häst, dock lite mot det lugnare hållet så det är inget för mig. Sen tog jag moppen upp till bella och där var även Anko. Vi tre satt och kollade på lite roliga bloopers och jag kan verkligen säga att vi fick oss ett gott skratt!! Sen åkte jag hem, och nu sitter jag här. Imorn ska bella hoppa smoothie på volten, spännande blir det :)


<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: