Dagens ridpass
2010-05-27 / 20:27:47 / Dagens Ridpass

Tjaaaa... de finns ju inte så mycket att säga om dagens ridpass eftersom att jag bara skrittade ut en liten bit med Angelica. Lånade hennes novabett och ska faktiskt testa att hoppa med det någon gång. Blir spännande. Efter stallet åkte jag upp till bella och där lagade vi hamburgare och pommes, mums! Sen kom angelica upp och då körde vi lite hästspel. OCH NI ANAR INTE HUR BEROENDEFRAMKALLANDE DET ÄR!!! Nu ska jag lägga mig i badet men först måste jag bara säga en sak.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! JAG HAR VÄNTAT PÅ DEN HÄR DAGEN I 3 ÅR NU!! Livets sista design Cykel är äntligen klar!!! DE ÄR DEN LYCKLIGASTE DAGEN I MITT LIV, SERIÖST!!!!! INGE MER PLÅGA!!!
Ni anar inte hur jag känner men jag är vekligen överlycklig! DESIGN CYKEL ÄR REN TORTYR!!!
Det är seriöst som att Undersöka, Planera, Utföra och sedan Utvärdera hela sitt liv i text! Iaf nästan!! MEN DE E VÄLDIGT LIKT! Yeeeees, så underbart! Hejdå!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: