Dagens ridpass
2010-05-08 / 16:58:09 / Dagens Ridpass

Dagens ridpass såg bra ut :) Började med att jag kom till stallet och gick och hämtade min häst. Körde lite bugningar i hagen, håller på att lära henne det, och tog sedan in henne. Sen frågade Bella om jag kunde mocka så jag släppte ut ponnyn i sjukhagen och mockade willes och hadars box och sen tog jag in henne igen och började fixa henne. Hon är lite svullen på höger fram, men anne säger att det är p.g.a hennes mugg så jag ska bara rida på som vanligt eftersom att hon inte visar något. Så jag tog upp henne till ridhuset och lullade runt lite där. Körde lite övergångar och tempoökningar och hon var fakiskt riktigt fin! Red ner sen igen i spöregnet, fixade henne och satte på henne back on track som hon får ha på sig under natten :) Imorn äre finalen, pepp! Det kommer säkert gå jättebra för oss. Nu måste jag plugga så vi får väl höras senare eller imorn, ciao ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: