det går inte bra!
2010-05-07 / 07:40:37 / Min vardag

De går inte så bra för mig längre med bloggandet... Har nästan inte tid och orkar aldrig skriva typ en hel uppsats varje dag, nej men ni förstår vad jag menar. Ska till skolan nu och vi har ju bara tre lektioner, sen har jag prov i NO... Suck! att det ska vara så mkt nu i slutet. Ligger efter i nästan allting! Ska göra No-prov, So-prov, Hk-inlämning, Sv-inlämnin sen tillkommer ju sakerna som står på vårat prov/läxschema. I helgen blir det att plugga. Har bestämmt att jag vill få klart sv, och hk så att jag slipper dom! Men nu måste jag rusa, skolan väntar. Efter skolan ska smoothie få sig en omgång på ridanan :) och så på lördag ska hon bli dränkt, hahah neej hon ska få sig ett bad, för hon är jäääädrans dammig. Hejdå! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: