Division I omg II - Edsbro
2010-05-02 / 18:14:02 / Tävlingar

Vart ska man igentligen börja, ponnyn var som vanligt lite jobbig att lasta, men kom in tillslut och vi åkte iväg till Edsbro. Kom dit och kollade först på några c-ponnyer och tog sedan ut ponnyn för att fixa och rida fram. Trodde hon skulle vara seg efter denna intensiva vecka, men man skulle nog kunna tro att hon stått i flera dagar för pigg var hon! Framhoppningen gick super och hon kom klockrent på varje språng. Inne på banan var hon helt AMAZING, alla språng var helt klockrena och hon var inte i ett enda hinder! Omhoppningen satsade jag lite och hon skuttade som hon aldrig gjort och det hela resulterade en 2:a plats!
Sedan hade vi lagmöte och vi samlades för att få reda på vilka som skulle rida i laget. I mitt lag red såklart Jag hahha sen Emma med Highlander, Ilona med Ilka och Lisa med My Limbo och i det andra laget red Alice med rocket, Johanna med (????), Ello med grom och Hanna med Banjo. Iaf så i vårat lag så startade Lisa först och fick en felfri runda, sen ilona gick det jättebra för men ilka blev stark så hon rev ett hinder. Emma rev också ett hinder så fick lite smått press på mig. På framhoppningen var hon lika super som innan. Hade redan bestämmt mig för att jag skulle komma runt felfritt och så blev det ju också. Hon var sjukt fin, och de här två rundorna har nog varit de bästa i hela mitt liv, och smoothies med. Laget slutade iaf på en 3:e plats och vi alla var grymt nöjda!
Slänger in filmer och bilder lite senare, så håll ut! ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: