Fälttävlansträning idag igen! :)
2010-05-05 / 12:14:46 / Min vardag

Sitter i skolan och har precis haft två nationella prov i NO. Skitjobbigt var det för det första var två timmar och sen hade vi typ 30 min rast sen hade vi ett till prov i 30 min. Men skönt att det är klart. Nu väntar bara ett sista nationella nästa vecka sen är alla nationella slutklarade! YES! Hhahaha dock har jag So-prov imorn och No-prov på fredag -.-' Men iaf, så är det fälttävlansträning idag och angelica och bella ska med och fota :) Så jag slänger säkert upp bilder imorn tror jag, för måste verkligen plugga när jag kommer hem! Men jag hoppas att det kommer gå bättre idag, och jag är tacksam att bella räddade mig igår och red smoothie åt mig eftersom att jag mådde dåligt och var tvungen att läsa ALLA sammanfattningar i hela kemiboken -.-' Men iaf....
Skriver senare när jag kommer hem om hur det gick, så vi hörs då! bye ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: