Förlåt igen...
2010-05-13 / 09:06:48 / Min vardag

Jag har inte skrivit så mkt men jag har mina skäl. Efter tävlingen i Söndags så hade smoothie varit svullen och inte alls fräsch så jag har låtat henne vila nu några dagar för att hon ska få upp humöret igen. Känner att vi har stressat oss fram lite för fort och det är bättre att ta skynda långsamt istället. Visst hon är en jätteduktig häst men man kan inte pressa henne bara för det. Så nu ska hon få ta de lite lugnt till sommarlovet och jag tror att vi ska ut på en liten lokal tävling bara för att hon ska få ha lite kul, sen ska jag till polen och hanna ska ta hand om henne, så dom kanske ska ut och tävla lite. Ska äta fruckost och sen åka till stallet, skriver senare.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: