Hästspel
2010-05-26 / 17:25:49 / Min vardag

Vetni vad`? Kom nyss hem från stallet där det först börjades med att hålla lektion för Angelica och Hadar, Madde och Pommaq, Bella och Smoothie. Alla såg jättefina ut, men den började Hadar busa och bockade av angelica så hon bad mig hoppa upp. Det gick ganska bra mot slutet men några gånger tänkte han bocka/bockade han. Men nemas problemas, för jag satt kvar :) Sen skulle jag byta box i stallet, för min häst har sparkat sönder sin boxdörr så jag skulle försöka skruva ner min krubba vilket var lite klurit, men fick efter lite slit ner den, och nu väntar bara att skruva upp den i min nya box, Har ju en provisorisk sålänge :P. Men sen gick iaf jag och Angelica upp till Bellas lägenhet och fick för oss att vi ville spela hästspel! Älskar verkligen att spela sånna spel, skitkul :D
Favoriten blev någon som hette typ equestrian challenge? Men skitkul var det och jag stannade där längre än planerat, vilket ledde till lite sura föräldrar, men jajaja?

Nu är jag iaf hemma och ska faktiskt försöka plugga, mer eller mindre. BYE! <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: