Hemma från skolan, nästan.
2010-05-24 / 12:37:16 / Min vardag

Är hemma just nu, och fick faktiskt en ganska skön sovmorgon idag. Eftersom att vi är klara med nästan allt i skolan väljer jag att bara gå på de lektionerna som jag verkligen måste gå på. Alltså ska jag snart åka till skolan bara för att vara med på sista lektionen, bild. och imorn ska ajg bara vara med på So som är näst sista lektionen. Ganska skönt faktiskt eftersom att jag nu hinner med att göra allting som jag behöver ha klart under sista veckans "viktiga" lektioner. Idag hann jag göra klart min SO så jag ska bara redovisa imorn. Och sen när jag kommer hen ska jag göra lite musik bara :) Imorn blire att träna på min redovisning, och göra Musik innan skolan. Efter skolan ska jag försöka göra klart min Design Cykel. På Torsdag blir det stenhårt med att göra HK, som även får göras lite imorn och kanske lite idag. Sen är jag nog ganska klar med allt. Nej, måste fixa idrotten men det går nog ganska snabbt, och sen bara debbatera lite i skolan :) Sen är jag FRIIII :D Och om jag tänker efter så känns den här veckan inte så jobbig eftersom att det är sista veckan och vi får vila i ca 2 månader sen! Undrar faktiskt vad vi kommer att göra under kommande två veckor, innan skolavslutningen. Typ slappa?

Bella har iaf smoothie idag och jag kanske åker iväg till stallet en stund för att se när hon rider :) Sen ska jag prata me henne om hon vill hoppa lite på volten idag, eller ha träning imorn. Ska faktiskt göra det direkt när jag skrivit klart inlägget :) Men... Har inget mer speciellt att skriva just nu. Skriver senare idag!

Juste!! Har fått besked om att jag fått en stallplats i Linköping på skolan, alltså betyder det att jag säkert kommit in! YESYESYES!!! LOVE! Kommer bli så sjukt kul för både mig och smoothie att byta miljö och sådant! Kommer sakna en massa människor här bara, men jag hälsar på, JAG LOVAR!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: