Hoppträning senare
2010-05-18 / 11:35:06 / Min vardag

Ikväll är det hoppträning så då ska jag testa att rida henne me hack för att se hur hon går med det. Blir spännande men tar med min bettet för säkerhets skull, annars kommer jag väl avlida om hon skulle vara jobbigt. Innan hoppträningen ska jag först iväg till min vän olivia för att vi måste planera våran idrottslektion som vi ska ha imorn i skolan, suck. Helt otroligt att det bara är 14 skoldagar kvar! Sen är man lixom fri om man vill. Man får lixom göra mkt mer val i livet än man tidigare fått gjort. Iaf efter jag har varit hos olivia ska jag hjälpa bella när hon hoppar pommaq på volten :) sen blire träning. sjukt peppad är jag och ska försöka dra med mig bella upp till ridhuset. ajaa.. ska fortsätta med det jag håller på med nu i skolan, de sista måste göras, sen är helvetet över!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: