Hoppträningen 18/5
2010-05-18 / 20:46:59 / Träningar

Hoppningen gick sjukt bra idag, men varmt som satan vare för både häst och ryttare. Smoothie svättades bokstavligt i floder, jag med mer eller mindre. Men trots den torterande hettan så gick det så otroligt bra. Hoppade somsagt på hacket och hon gick gallant. Lyssnade otroligt bra, och var mjuk som en rutten banan. Haha tkr att mitt inlägg låter väldigt smart och fantasifullt idag. Tillbaka till där jag var... Hoppade riktigt fina språng och övade på lite korta svängar och liknande. Hoppade väl omkring 110-120 i slutändan utan några svårigheter. Dock stannade hon en gång eftersom att vi kom helt fel, och de fanns ingen chans för henne att hoppa av. Bortsätt från det så va allt super. Annelie, min tränare, tyckte att jag skulle börja hoppa henne på hack för hon gå mkt bättre på de, så antagligen så blir det så. Men nu måste jag plugga! Puss och hej, leverpastej!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: