I´M IN LOVE!
2010-05-30 / 21:31:23 / Allmänt

Satt under dagen och kollade runt på lite hästar i polen och föll helt plötsligt PLADASK för denna!!!

 
Modelka
(Ett sötare ord för modell på polska)
f. 6.04.2004
sto - 170cm
e: Cavallo u: Modnisia
Sen vet jag inte så mkt mer om henne men det är något med henne som helt enkelt gör mig helt kär! Vi ska typ ringa till uppfödarna och fråga lite mer om henne, för jag vet inte ens om hon är inriden men de borde hon ju vara. Det enda jag vet är hur mkt hon kostar och hon är helt enkelt värd pengarna! <3


1 Kommentarer
Melina:

Ofta du ska köpa en till häst :o vad kommer hända med smoothie? Hon är ju sjukt gullig! :o



SKRIVET DEN: 2010-06-03 KL: 17:54:38 URL: http://meelajna.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: