Ibland är jag ond, riktigt ond!
2010-05-17 / 20:20:11 / Min vardag

Rubriken säger allt! Gjorde nyss en ganska kul sak, och jag förväntade mig faktiskt en liknande reaktion när jag berättade det för personen. Började med att anmäla mig själv till mälarhöjdens lokala LB, sen fick jag den smarta iden att bella också skulle tävla så utan hennes medvetande så anmälde jag henne till LC. Sen så var de ju kanske dax att berätta vad jag gjort för henne och hon reagerade faktikst som jag trodde att hon skulle. Bella hoppar ju nästan ALDRIG smoothie utan isåfall brukar jag behöva tvinga henne att göra det och då hoppar hon kanske 70 cm som högst. Så jag överraskade nog henne ganska regält när jag berättade vad hon skulle vara med om. Henne reaktion såg ut såhär:

yesyes, så den 29/5 drar jag och bells iväg till Mälarhöjden, men innan det kommer jag nog antagligen få höra lite mer protest av henne när hon ska hoppträna smoothie också nästa vecka, hahah fast det vet hon inte än (a)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: