Ingen skola?
2010-05-26 / 09:25:00 / Min vardag

Vet inte om jag orkar gå till skolan, så jag kanske stannar hemma. Gud så duktigt... BRA VERONICA! -.-'
Men de e inte mitt fel, de e skolans jävla fel, för de e dom som har kört slut på mig! Så jag orkar helt enkelt inte! De blir nog så att jag stannar hemma idag iaf...

Kanske åker iväg en snabbis till stallet senare och kollar till lilltjejen, och sen tänker jag bara CHILLA.
IMORN MÅSTE(!!!) Jag gå till skolan! Och dessutom måste jag skriva klart min slöjduppsats -.-' VARFÖR GÖR SKOLAN SÅHÄR MOT MIG!!!! tortyr säger jag bara, tortyr!
De blir ju inte direkt bättre av att man bråkat me sin bästa vän, och blir smetad i ansiktet med spott av en idiotkille i min klass, låt mig bara vara!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: