leka!
2010-05-17 / 20:12:54 / Allmänt

Var nyss förbi stallet en snabbis. Bella hade ju smoothie idag så hon hade redan ridit men kände mig tvungen att åka dit ändå. Tog ut henne på volten och "lekte" lite med henne. Sprang runt lite och hon sprang efter, bugade henne lite, lät henne springa lite löst. Hoppade upp och travade lite utan nånting. Hon e så sööt min ponny.
Funderar på att bara planera in en lätt tävling :D Och bara testa att rida henne me hackamore på den tävlingen. Tänkte bara ta en lokal LC och LB, på typ mälarhöjden för att bara latja runt lite och ha kul, vad tkr ni om den iden. Sen tar jag hackamoret för att folk ska ha lite chans mot mig, HAHA :P
Imorn är det hoppträning igen. Har faktiskt inte tränat på ett bra tag. Senast var för flera veckor sen, kanske en månad? Men iaf, så blir det träning.
Träffade Bella en stund och hon meddelade mig att smoothie hade varit jättegullig och snäll idag, och hade inte bråkat alls. Det är bra eftersom att hon varit jättetjurig igår. Ponnyn med humörsvägningar?
Nu måste jag plugga SO så jag skriver inget mer just nu, men bjuder på en bild som min mamma fottade härom veckan. De va för övrig första gången hon fottade med en kamera ! HAHAHHA duktig hon är :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: