Mälarhöjdens RyttarSällskap - LB
2010-05-30 / 09:50:17 / Tävlingar

Var ju på Mälarhöjden igår och tävlade. Bella skulle ju tävla smoothie för första gången så hon skulle bara starta en LC så jag tog LB :) Smoothie var riktigt fin när bella hoppade och de fick en felfri grund med 8 fel i omhoppningen men riktigt fint var det ändå.
Jag skulle ju hoppa smoothie på hackamoret och hon kändes helt OTROLIG på framhoppningen och jag var väldigt nära på att flyga av i flera av hennes språng eftersom att hon hoppade så kraftigt och med väldigt mkt rygg, men sprången var iaf helt AMAZING! Sen in på banan och hon var lika fin, hoppade högt över alla hinder men mot slutet så vet jag inte riktigt vad som hände men hon blev typ tröttare och tröttare och tillslut rev hon sista hindret som var en oxer, och hon river nästan aldrig oxrar? Men jag är nöjd iaf och riktigt nöjd över bella som vågade tävla smoothie då Bella igentligen är dressyrtönt ;) Hahah var tvungen att skriva det bara. Filmer och bilder kommer upp senare, nu ska jag iväg och hjälpa till på KM på Skutan, Sen åker jag och pysslar lite me ponnyn. Hejdå!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: