Min ponny är så fin!
2010-05-23 / 16:54:35 / Dagens Ridpass

Idag kom Nanna ut till stallet för att rida smoothie. För er som inte vet vem det är så är det hon som ägde Brolötens Grafit RC70 som blev sveriges bästa dressyrponny med Emelie Brolin som ryttare. Ajaa.. Nanna (Johanna Dahlberg) Äger en två hästar nu vid namn Önnarps Monia och Valouros Monarch och har en egen uppfödning. Hon stod tidigare i mitt stall med Monia och jag red henne ¨då och då. till saken... Nanna red iaf smoothie och GUD så fin hon vart! Fick ett så härligt och fint steg att det inte är sant. Sen åkte jag me Nanna till Lillhästen i Stav och sedan skjutsade hon hem mig. Bjuder på bilder från dagen :)



Här är en bild på mig och monia. Oktober 2008.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: