Morgonpigg!
2010-05-08 / 09:18:15 / Min vardag

vaknade för ett tag sen, typ 07.30 och sitter nu vid datorn och slappar. Det finns både possitiva och negativa saker med att vara morgonpigg.
Possitiva:
Man hinner med mera
Dagen känns inte lika kort
Bra om man ska till stallet tidigt
Negativa:
Man gör ändå inget på morgonen
Man har tråkigt
Det finns ingen att prata med eftersom att ALLA sover!

Yes! Så är det! Men iaf så ska jag snart försöka komma iväg till stallet för jag ska ju först rida smoothie sen ska jag tvätta henne. Kanske lite kallt ute men jag tror att hon klarar sig :) Åhh nu började jag sakna min ponny lite, fasst jag var hos henne igår. Menmen,,, så kan det bli ibland! Imorn är det iaf finalen i ponnyallsvenskan DIV I och nu har vi bestämmt för att kalla in lite förstärkning så vi får hoppas att det kommer att gå bra :) vilket det säkert gör! Alltså blir det ca 8-9 equipage som ska dig. Dessa equipage är:
Veronica Simberg & Smoothie E
Elinor Almer & Grom
Ilona Leskinen & Norrhaga Ilka
Lisa Carlsson & My Limbo
Isabella Noren & Peperoni
Nell Sigemo Perland & Black Jack
Lovisa Wickholm & Zeus
Olivia Wennersten & Banjo
Linnea Andersson & Daritsa
och ev.
Emma Sandberg & Highlander
(De som är markerade med tjock text är våran förstärkning!)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: