Nu ska jag iväg!
2010-05-02 / 07:18:01 / Min vardag

Yes, ska snart åka iväg till stallet och fixa ponnyn och sedan åka till edsbro. Hoppas bara hon går in i transporten! Att hon ska vara så jobbig ibland! Men jag har lite smått ångest över att bella inte kommer vara med mig, eftersom att hon nästan alltid är det. Känns lixom lite scarry att bara åka dit med pappa eftersom att det alltid varit jag och bella som fixat allt typ som sadla, lasta, brodda helt själva. Men det ska nog gå bra... hoppas jag! Sen så brukar ju bella alltid fotta! Men får väl försöka hitta nån annan som gör det, för pappa ska ju filma. Nej nu måste jag rusa ser jag! skriver när jag kommer hem, och vi får helt enkelt hoppas på att det går bra för laget!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: