ojojoj
2010-05-16 / 15:37:03 / Dagens Ridpass

Hoppsan... När jag kom till stallet så ändrades mina planer helt. Eller tjaaa.. De ändrades faktiskt redan när jag skrivit klart mitt inlägg. För jag ringde till Angelica och frågade henne om hon ville fotta mig och smoothie och det ville hon :) Så tog på mig lite fina kläder och gjorde smoothie lite fin. Dock var hon helt förjävlig och ignorerade mig TOTALT men bilderna blev bra ändå! :) Slänger in några nu






Love of my life, my soulmate
You're my best friend
Part of me like breathing
Now half of me is left <333


2 Kommentarer
Mimmi Den sötaste:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina gumman åå ni är bäst tsm <3<3<3<3<3<3<



SKRIVET DEN: 2010-05-17 KL: 12:30:47
johanna:

så fina bilder ! :)

den sjunde bilden : riktigt fin ;D



SKRIVET DEN: 2010-05-17 KL: 21:14:54 URL: http://miioominmiioo.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: