ridning på ridbanan
2010-05-07 / 18:56:20 / Min vardag

Kom till stallet idag och hjälpte bella som verkade ganska stressad. Hjälpte henne att mocka nellies box och sen gick vi upp till hässlingby för att ta in hästarna där. Sen gick vi ner igen och först satt vi bara, och gjorde typ ingenting i sadelkammaren tills jag helt enkelt var tvungen att ta mig i skinnet och gå och fixa i ordning smoothie. Skrittade ut en stund först och började jag jobba lite lätt på utevolten. Tränade lite halter och typ ögningar och minskningar i gallopp och hon var riktigt fin, lite småseg bara :P

Smoothie har slutat äta sitt hö, vet inte vad det är, men hon äter bara inte upp det. Så idag åkte jag till foderboden och köpte lucern så att hon får i sig det hon behöver. Och lixom det är inte lite hon lämnar utan det är faktiskt ganska mkt. Lite orolig är man ju, men får kolla och se hur det blir lixom. Nu ska jag typ se på tv och bara chilla för imorn väntar PLUGG -.-'

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: