Ska bege mig till stallet nu! :)
2010-05-31 / 16:04:32 / Min vardag

Ska dra iväg till stallet nu, vet dock inte riktigt vad jag ska göra eftersom att Bella har smoothie idag så jag ska nog bara dit för att umgås lite me bella och pussa på ponnyn. Jag har en liten nyhet till er alla!
Imorse satt jag och kollade i min kalender och såg att jag skrivit upp att jag planerat att åka till roslagens rkk på söndag, så jag gick in på tdb och anmälde mig till LA och MSV B :D De va faktiskt ett bra tag sen jag tävlade MSVB så det blir spännande att se hur resultatet blir. Tänkte att jag även då ska tävla på hackamore eftersom att det gick så bra i lördags när jag red på de. Så på söndag blir det tävling igen sen är det meeting den 17-20 där jag ska tävla i RC-cupen som går i samband med SM på min hemmaklubb- Årsta Runstens Sportryttar u know? ;)
Men nu sticker jag och vi får väl se hur mkt mer jag uppdaterar idag. Lovade ju att välkommna de nya besökarna med en presentation på smoothie och mig så det får jag se till att fixa ikväll. ciao!

1 Kommentarer
Matilda:

sv: Tack så myckeet! :D



SKRIVET DEN: 2010-05-31 KL: 16:37:25 URL: http://misseen.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: