sry för igår.
2010-05-25 / 08:59:55 / Min vardag

Skrev inte så mkt igår, vet faktiskt inte om jag skrev något alls, men det gjorde jag väl?
Iaf så frågade jag Bella om hon ville hoppa för mig istället och det ville hon och GUD så bra det såg ut. Blev ett ganska kort pass eftersom att jag igentligen har hoppträning idag, så vi tog det lite lugnt, men tanken var att Bella skulle få hoppa innan tävlingen. Synd att jag inte spelade in någon film, för fint var det verkligen.
Så jag har alltså min träning idag, så de blir väl att ta det lite lugnt där också. Är faktiskt lite peppad inför helgen.

Snart är det ju RS-cupen och SM också. Ska bli spännande faktikst. Är ju inte me i SM iår, utan bara i Cupen för hon har ju varit skadad och sånt. 

Ska snart till skolan för att redovisa i SO om Kriget i Balkan, BOOOOORING! Men sådant måste tyvärr göras -.-

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: