Sry för igår!
2010-05-23 / 09:37:59 / Min vardag

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag orkade helt enkelt inte. Åkte iväg hemifrån vid typ 9 kanske till ellos stall. Där fick jag rida och hoppa lite på mickey. Rolig ponny dock så himla olik smoothie. Men det är bra med lite variation ibland. Sen åkte jag och Ello till Lillhästen i stav och kollade på lite häststuff. Och sedan åkte vi vidare till Runsten. Där målade vi ju hinder och slutade typ vid 4 kanske. Sen åkte jag och Ello till Grindtorp och milen kom och skulle hälsa på smoothie(hennes förra medryttare) Så milen fick rida henne lite och skutta lite och det såg sjukt bra ut :) Betade henne en stund och vid halv 7 åkte jag hem. Var alltså ute hela dagen igår. Somnade ganska tidigt eftersom att jag var så trött.

Idag ska jag snart iväg till stallet där jag ska möta Nanna :) Gud vad längesen det var! hon ska rida smoothie lite och hjälpa mig och sånt :) Skriver lite senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: