stygg flicka!
2010-05-16 / 04:26:52 / Min vardag

Rubriken säger väl allt! har varit en rinktigt snygg flicka, och har inte varit hos älsklingen på två dagar. Inte för att jag inte fått, utan för att jag istället valt att vara me kompisar. Imorn ska jag iaf till stallet! Saknar min bebis så otroligt och fattar inte att jag inte varit hos henne. Känns so  jag sviker henne när jag gör så :( Soooo... back to my normal life. Men de känns som om man måste välja lixom, vänner eller ponnyn. Ibland vill man det ena, ibland de andra och ibland båda, och då känns det som om man inte hinner med allt. Men imorn... eller idag kasnke jag ska säga eftersom att klockan är halv 5( en viss person ringde och väckte mig, suck...) så ska jag till stallet TIDIGT så att ja kan träffa vänner sen, och plugga, suck! de e så mkt nu, men de e typ sista intensiva veckan. Känns ganska tragiskt att vi faktiskt slutar snart, och att jag typ kommer flytta till en annan del av sverige. Visserligen är det inte så lågnt bort men jag tror ändå att jag kommer sakna sthlm. Lixom folket, omgivningen, storstaden, förorten(inte landet) men lixom livet i en huvudstad. Men jag vet att det här valet är nyttigt för mig och att allt kommer att lösa sig i slutändan... ska försöka sova i några timmar till nu för att sedan bege mig ut till stallet. Bye!<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: