Tävling hela helgen
2010-05-01 / 17:46:50 / Tävlingar

Förlåt för lite dålig uppdatering men jag har haft väldigt mkt den här veckan så tiden har helt enkelt inte räckt till. Kom hem för ett tag sen från stallet eftersom att jag varit och tävlat dressyr idag. Gick ganska bra faktiskt men domaren gillade inte smoothie :( Menmen, bättre lycka nästa gång hoppas jag. Imorn är det edsbro som gäller. Det är ju allsvenskan div I omg II den här gången så jag hoppas att det går bra för vårat lag den här gången med :) Sen så nästa vecka är det finalen som går på porslagens rid och körklubb, så dit måste man ju också! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, eftersom att jag igentligen vill sova. Är faktiskt lite nervös inför imorn, vet inte varf´ör men det är ju första utomhus, men de kommer säkert gå bra, så jag oroar mig säkert i onödan. Juste, smoothie har blivit helt förjävlig att lasta och nu kan de ibland ta upp till 30 minuter att få henne att gå in i transporten från tävlingen. Skitkonstigt eftersom att hon oftast bara går in hemma. Men det är väl bara att träna, för huvudsaken är ju att hon tillslut går inte. Annars så får jag väl be elin lasta henne, det funkar alltid ;) Slänger in bilder senare från dressyren idag och bjuder på en bild från edsbro som togs förra året.

jätteful bild men jag bjuder ändå på den


1 Kommentarer
Mimmi:

du missa att du träffade mig :P

och att jag kanske ska förlja med dig nästa vecka :D rätt säkert elr? :D<3



SKRIVET DEN: 2010-05-02 KL: 22:24:10 URL: http://nyqviiist.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: