Tidiga mornar, långa dagar...
2010-05-09 / 06:58:02 / Tävlingar

... det är sådant som vi tävlingsryttare får leva med, men som sagt, VI ÄLSKAR´T! Så nu om typ 30 min åker jag och pappa iväg till stallet så ska jag försöka men att hinna knoppa också. Tänkte inte göra det först men blev fett pepp när jag såg Pontus Lidsells knoppkurs. Så då fick jag helt plötsligt en stor lust att knoppa, så jag gör det :) Inte så fint väder idag, men vad gör det? Det kommer att gå så bra ändå! Jag bara känner det! Och går det bra, så får vi ett lag i Eliten nästa år, såklart att man är med i det då! Klasserna idag är alltså LA och LA. Där första LA, som är förklassen är en A:0 som innebär att man endast rider grundomgången, men den är på tid. Den andra LA är en A:1 som innebär att alla lag först rider första omgången. De lag som har 0 fel(ett poäng räknas automatiskt bort) får gå vidare till en omhoppning som då resulterar det resultat som blir. förstår ni? Borde igentligen inte slösa bort min tid här vid datorn, men kände mig verkligen tvungen att skriva. Så nu borde ni vara glada, för nästa update kommer senare ikväll när vi kommer hem :) pusspåalla!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: