Dagens Ridpass
2010-11-06 / 00:11:47 / Dagens Ridpass

Blev tyvärr bara boogie som fick motioneras idag då jag skulle på bio med bella. Så smoothie fick vila idag igen, men de mår hon inte så dåligt av tror jag inte :) Boogie skötte sig iaf jättebra idag och fick dessutom länga en hel del på galoppen. Kan säga att hon var riktigt pigg idag, ovanligt faktiskt. Hon tyckte nog att det var superduperkul, tyckte jag med såklart. Red bort till gravfältet, runt lite där, och sedan tillbaka igen. Tillsammans med mig red äver hanna på Brenin, Sandra på Arkan och en ny tjej i stallet som heter Mikaela, vet dock inte vad hennes häst heter.

Fick även lite nya frågor så jag känner att det är väl lika bra jag svarar på dom direkt :)

vilka tränade du för i Linköping? Ngn du kan rekommendera? Bra blogg :)
från anonym

Svar:
Jag tränade för två olika tränare i linköping. Först tränade jag för Kim Krog, då tränade jag både smoothie och boogie, ungefär varannan vecka hoppade dom. Sen när jag hade Crazy, så tränade jag inte ngt me Smoothie eftersom att Crazy behövde tränas varje vecka, så Smoothie och jag tränade lite själva då och då. Sen när jag lämnade tillbaka Crazy blev de på något sätt att jag slutade träna för Kim, och då hoppade jag Smoothie för en b-tränare tror jag att det var, hon hette Maud, dock minns jag inte efternamn. Hon är riktigt bra, och henne rekomenderar jag starkt då hon gör både roliga och genomtänkta övningar som man får stor nytta av. Sen rekomenderar jag Li Krog också, en riktigt bra tränare, som vet vad hon snackar om, kolla bara så bra det går för hennes son Tom :)


red Bella Smoothie förut? :)
från Hanna

Svar:
Joo då! Bella red smoothie förut, ibland vart det så att jag inte orkade eller hann till stallet, då brukade jag ringa bella och kolla om hon ville ställa upp, och de ville hon oftast. Värrldens bästa medryttare/medhjälpare eller vad man nu ska kalla det. Jajaja iaf, hon måste vara den besta i historian!!! Fick all hjälp jag behövde och smoothie och bella passade superbra ihop!


Bella och Smoothie! <3



 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: