Hemma för ett bra tag sen
2010-11-01 / 20:47:06 / Dagens Ridpass

Båda hästarna blev faktiskt ridna idag, boogie och jag tog oss en tur ut med hanna och webster, skönt att vara tillbaka på grindtorp igen, för när jag är där så ar jag glad hela tiden, och hästarna mår så himla bra. Red bort till gravfältet och tillbaka, mysigt var det och jag och hanna pratade om massa! Sen tog ja upp Smoothie till ridhuset och red lite där, hon var megapigg, och inte riktigt med på noterna, lite springig och trippig men blev bättre mot slutet :) Imorn ska båda ridas igen, smoothie får gå lite hårdare, och boogie får bara lulla lite inför hoppträningen på onsdag. Skriver inget mer idag, utan imorn, kanske jag berättar en liten sak, som kanske gäller framtiden. Men de får ni se då! :) puss och kram!


Älskar dig min vän! <3


1 Kommentarer
Anonym:

Vad är det för överaskning du har? =)



SKRIVET DEN: 2010-11-04 KL: 19:23:23



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: