Hemma från Mustang
2010-11-02 / 19:44:40 / Dagens Ridpass

Nu har vi äntligen kommit hem från mustang, och fick med oss en sprillans nya Jeremy rudge sadel till Boogie. Riktigt skön sadel som jag kan rekomendera. Smoothie fick bara sin sadel omstoppad, annars satt den jättebra.
Var där i typ 3h, och provade ca 5 sadlar, men denna va den som passade både mig och boogie bäst :) Sen så var pappa superdupersnäll och köpte en röd john withaker kavaj till mig att tävla i, TACK VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!
Såhär ser den ut:


(bild lånad från google)


Sen åkte vi förbi hööks, där vi köpte vintertäcke till båda hästarna, en ridoverall som jag kan ha i stallet, ett långt spö och en marinblå huva till boogie eftersom att hon har så långa öron, så finns det nästan ingen som passar!
Igår var jag ju på lyckås, där jag fick med mig ett dressyrschabrak till smoothie, ett marinblått jw schabrak som jag kan ha till båda hästarna, och en matchande huva, dock är den för liten för boogie. Imorn blir det träning, och jag kan meddela att jag är SJUUUUKT peppad!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: