Min fot dööööör!
2010-11-16 / 08:38:55 / Min vardag

Hej alla där ute. Har verkligen inte varit på humör den senaste tiden men tänkte försöka mig på ett halvdant inlägg ändå.
Har en stor jävla beslutsångest över vad jag vill köpa på globen. Kanske ett nytt träns? ett swarowskipannband? ett nytgt täcke till boogie? tävlingssett?
Men nu kommer frågan, vad för sorts träns? vilken färg på pannbandet? osv.
Vill gärna köpa så mkt, eftersom att globen bara är en gång om året, men samtidigt så har jag inte den blekaste aning om vad jag ska köpa. Men de kommer väl när man väl står där och går runt i anexxet. iår vill jag iaf hitta ngt alldeles x-tra som ska få följa med mig hem. Vet ännu inte vad det är men ngt kul ska de bli :) Och bästa Madde Filipiak ska ju me mig :) <3

Träning ikväll för Helena Persson, kul och spännande blir det! :)

3 Kommentarer
t:

Fin blogg :)



Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 10. Vinnaren dras imorgon :)



Kramar



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 10:01:48 URL: http://teresevardag.blogg.se/
Hanna med diezel o webster:

Jag tycker att du ska köpa det där dyon tränset som ja sa till dej förut! Det är jättefint fast dyrt;)



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 12:46:22
Madeleine:

Hehe älska dyon! :o Klart jag ska med!! :P Och du ska ha pengar av mig, jag har inte glömt hehe :p<3



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 23:17:39 URL: http://deluxen.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: