Södertörn Pay & Jump
2010-11-06 / 21:53:29 / Tävlingar

Gick riktigt bra på tävlingen faktiskt. Startade bara 80 och 90 eftersom att det var Boogies första tävling. I 80 var hon jättefin, och hoppade högt över alla hinder, och gick felfritt. I 90 var vi inte riktigt överrens om vart vi skulle efter 1:a hindret, hon ville vänster jag ville höger, så jag la en volt, och sedan rev vi även ett hinder men jag är jättenöjd iaf, för bebisen var jätteduktig. Var ju meningen att jag skulle rida Smoothie idag, men skulle hem och äta efter t'vlingen, och lade mig bara en stund i sängen. Av någon konstig anledning somnade jag, och vaknade upp igen omkring kl halv 8 och då vart det lite för sent att åka till stallet :) så imorn får det bli uteritt annars kommer hon bara springa som en tooooook!



Finaste bebisen på jorden <3


1 Kommentarer
Anonym:

Vad fin hon är! :)



SKRIVET DEN: 2010-11-07 KL: 17:58:30



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: