Stallet!
2010-11-05 / 14:16:56 / Min vardag

Ska till stallet nu. Smoothie ska longeras och Boogie ska ridas ut, hahah kanske inte riktigt enligt vad schemat säger men jajaja. Ikväll blire det bio med bästaste Bella på Heron. Sjukt taggad eftersom jag inte träffat henne sen jag flyttade till linköping :)


Svar på en fråga jag fick,
Vad är det för överaskning du har? =)
Från Anonym

Svar:
Överaskning/hemlighet, vad man nu ska kalla det. Har iaf glömt att berätta och det är fortfarande inte helt klart. Jag har lite småplaner på att flytta tillbaka till sthlm, vet inte än till 100 men så kanske det blir eftersom att hästarna trivs bättre här. Jag själv saknar vreta jättemkt och skulle därför gärna åka tillbaka men hästarna kan inte säga ifrån på samma sätt som vi, därför får vi se lite senare hur det blir i slutändan :)

2 Kommentarer
Hanna:

red Bella Smoothie förut? :)



SKRIVET DEN: 2010-11-05 KL: 20:10:27
Anonym:

vilka tränade du för i Linköping? Ngn du kan rekommendera? Bra blogg :)



SKRIVET DEN: 2010-11-05 KL: 23:02:50



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: