Tävling Djursholm
2010-11-15 / 07:33:00 / Tävlingar

Tävlingen igår gick verkligen superbra!! Hon var en helt annan häst och det var som om en gnista i henne tändts. Superpigg var hon och hoppade som en kanonkula xD I 95cm var hon superduktig, dock var hon i 2 hinder men kom felfritt runt iaf. I 105 var hon först jättetrött på framhoppningen sen vet jag inte vad som hände, de va som om hon druckit en redbull eller ngt, för vingar, ja det kan man lätt säga att hon fick. Tror ALDRIG att hon någonsin hoppat så bra, varken på träning eller nån annan gång. Hon var högt över ALLA hinder, inte i ett enda, och det resulterade på ännu en felfri runda. Hästen gratulerades me en massa godsaker och klappar iaf, och jag, jaaa jag var superglad :D Ska försöka kvala in mig till falsterbo i sommar, hörde att dom har några klasser för 5åringar. Och som vi alla påpekade igår. Boogie kommer kanske inte bli den snabbaste omhoppningshästen, men att nolla klassen kommer inte vara några som hellst problem :)

Nu ska man bort till helena, och fortsätta sin praktik.... orkar inte!


2 Kommentarer
Anonym:

Hej

Vem har gjort din header? Den är superfin!

Fröken Ponny



SKRIVET DEN: 2010-11-15 KL: 09:31:08 URL: http://frokenponny.blogg.se/
ilona:

vad kul tycker du om din häst nu då?! ;P



SKRIVET DEN: 2010-11-22 KL: 07:58:56



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: