Ursäkta!
2010-11-12 / 19:15:58 / Allmänt

sry för den bedrövliga uppdateringen, men jag har haft praktik så har inte riktigt viljat slösa min lilla tid som jag får över till att blogga. Men nu får ni iaf lite update om hur min vecka har varit.
joo, jag har gjort en hel del faktiskt, mockat, ridit, broddat, fodrat, longerat osv, det vanliga som man brukar göra i stall. Sen så igår så åkte vi iväg till södertörn på tävlingoch jag kom precis hem därifrån.
Me mina hästar har det gått bra, de fick vila i måndags, sen i tisdags fick båda jobbas lite lätt i ridhuset innan hoppträningarna började. Sen på onsdagen var båda på träning. Smoothie gick det helt ok me, inte helt nöjd, men jag red på bett så då blir de inte heller lika bra som me hack. Boogie var superduktig men har slitit upp ett gammalt sår så igår var hon lite småhalt, men idag verkar hon bra. Hon får ju inte vara halt till tävlingen på söndag. Då startar jag 90cm och 1m på Djursholm.

Imorn ska boogie longeras på morgonen, sen åker jag iväg till lyckås och hööks, sen tillbaka till stallet för att rida lite. Smoothie ska väl också ridas lite :)


ÄLSKAR MINA HÄSTAR! <3


2 Kommentarer
Anonym:

Ska du inte starta 95 cm och 1.05.m

Jag hörde att Boogie fick rosett på båda höjderna



SKRIVET DEN: 2010-11-14 KL: 14:54:31
Anonym:

Ska du inte starta 95 cm och 1.05.m

Jag hörde att Boogie fick rosett på båda höjderna



SKRIVET DEN: 2010-11-14 KL: 14:55:34



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: