vidare till stallet!
2010-11-20 / 10:50:49 / Min vardag

Snart ska jag dra mig iväg till stallet. Hästarna fick på sig broddar igår såå nu behöver jag inte oroa mig för att dom ska dö. Planerna idag är en liten mysig skrittur ut på boogie, och lite hårdare arbete på smoothie i ridhuset. Funtar på att ta min nyinköpta supersköna överall från hööks när jag rider ut. även fast den inte är snygg, så är den jävligt sköpn, och jag föredrar nog att inte frysa istället för att se snygg ut. Har även en del planer inför ikväll, ska först träffa en killkompis till mig och sedan träffa min förra bästis erika. Blir mys med lite liv utanför stallet också, kände att det var ett bra tag sen de var så. Måste även säga att jag börjar bli sjuk, näsan sviker mig, och jag känner mig inte i fräshaste laget just nu, och vet inte alls när det hela tänker ge sig. Men hästarna behöver mig och även fast skulle vara dödligt sjuk, så måste dom tas om hand om ändå. Slänger upp en bild på min ordentligt fula, men underbara ridoverall.


bild lånad från hooks.se


1 Kommentarer
Anonym:

Ska du tillbaka till Vreta eller stannar du i Sthlm?



SKRIVET DEN: 2010-11-22 KL: 09:00:20



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: