Gårdagens tävlingsresultat
2010-10-10 / 10:06:56 / Min vardag

Kan inte säga att det gick superbra, men det var första tävlingen och Crazy är lite spec.
I första klassen gick det åt skogen, hon vart jättetjurig på mig eftersom att jag kom lite efter på första hindret, så då ville hon inte lyssna på mina skänklar alls... vart assur men de slutade med att vi vägrade ut oss.
I 1,10 tog jag med mig ett spö, och då blev hón mkt piggare. Fick ett stopp inne på banan vilket endast var mitt fel, sen ett par rivningar. Så gick sådär, men kändes mkt bättre än i första klassen.

Crazy åkte hem igår, och Boogie kom tillbaka. Red på henne i ca 3 min, hoppade av, bröt ihop och började tjuta som fan. Vill inte ha hästen, så är det bara!! Men okunniga hästföräldrar förstår inte så mycket, tyvärr...

Idag ska jag rida Smoothie, för boogie sätter jag mig inte på igen, för gör jag de så kommer det sluta med att jag slutar rida helt, för hästen drar ner mitt självförtroende i botten!! Nu ska vi iväg och kolla på lite vretatävlingar, så jag skriver mer sen.


Världens finaste Crazy in love <3

3 Kommentarer
Ankoo:

Vad är det hon gör då? :O boogie alltså :O tråkigt att man ska behöva tappa självförtroendet :/



SKRIVET DEN: 2010-10-10 KL: 21:52:47
v:

berätta gärna vad som göratt du ej vill ha boogie? vadgör hon osv?=(



kram



SKRIVET DEN: 2010-10-11 KL: 17:27:53
Lina Renström:

Gud vad tråkigt med Boogie "/ Vad är det hon gör då? :( Lycka till!



SKRIVET DEN: 2010-10-13 KL: 14:50:04 URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: