Hoppträning idag
2010-10-20 / 10:13:44 / Min vardag

Idag gott folk är det hoppträning, och jag ska rida Smoothie. Hon har varit superpigg hela veckan så hon måste få hoppa av sig innan tävlingen i helgen. I helgen var hon superfin, och gick superlugnt men sen så höjde jag hennes havre -.- misstake, tänkte att hon kunde få gå på sin tävlingsstat men då blev hon istället supermegadampigponny! Ska iaf testa en ny tränare idag, maud heter hon. Så jag kan skriva lite senare om hur det gick, om jag kommer ihåg de såklart :P

Virre vill att jag ska skriva om henne, hon är bääääst så är det bara!! Hon och Emma är mina bästa vänner här, finare får man leta efter faktiskt, för ingen slår dom. Borde nog gå tillbaka till arbetet nu och fortsätta me matte. Su perpepp på tävlingen i helgen, då jag hoppar 120cm på lördag och 125cm me Globenkval på söndagen, asnice!! Emma ska följa me, så vi ska ha superduperkul!! Puss och hej, leverpastej!

  
Världens finaste pingla! <33


1 Kommentarer
Anonym:

vad tyckte du om hopptränaren?



SKRIVET DEN: 2010-11-04 KL: 11:46:57



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: