Lite allmänt
2010-10-28 / 21:07:26 / Min vardag

Kan ju lika bra berätta hur det gick me tävlingarna förra helgen.
Lördagen gick det verkligen asbra, allting bara klickade, och hon hoppade som aldrig förr. Var såå nära att vi blev felfria så river vi oturligt nog sista hindret... suck! Men jag var supernöjd verkligen.
Söndagen, den vill jag inte ens snacka om. Han inte ens rida fram för så fort jag kom in på framridningen blev jag uppropad för att komma in på framhoppningen. Vilket ledde till att hon var superstel ,och astrippig, och hon kan inte hoppa då. Blev typ kråksprång över varenda hinder, och sen så när jag skulle hoppa sista språnget s¨hoppar hon av för tidigt och landar på bakbommen, snubblar till och jag tappar ballansen och ramlar av. Sitter upp igen, och nu var hon ännu mer stressad, stel och trippig. Inne på banan märkte man det verkligen. Vi klarade oss över hindrena med en hel del svårigheter. Kommer fel överallt och hon vågade inte alls ta åt sig som hon brukar. Sen kommer vi till femman, hon tänker hoppa, men inser att hon inte kommer klara det så hon hoppar åt sidan, och jag var inte berädd så jag flög rakt in i hindret. Asdålig dag var det iaf.

Nu i helgen kände jag att vi behövde backa lite, så vi ska iväg till Södertörn på LB och LA. Skönt att bara få känna att vi klarar det lätt, istället för att direkt gå tillbaka till samma höjd och känna, neeej vi kanske inte klarar det. Så i helgen blire tävling, och jag är sjuuuuukt pepp!

Har en lite överaskning också som jag ska berätta senare i veckan, så ni får kolla in på onsdag kväll eller på torsdag :D

Åker hem till sthlm nu i 3v för höstlov + praktik :) Kommer sakna Ljungsbro men skönt att få vara i sthlm en stund. Nu ska jag fortsätta umgås me bästa Virre, sen ska jag hem till lägenheten och packa :) puss!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: