Lite snabbupdate
2010-10-14 / 09:18:25 / Min vardag

I måndags var jag och emma i stallet, först red jag lite och sen red emma dressyr, ponnyn vart sjukt fin och jobbade som satan :) Emma är dressyrryttare så hon vet vad hon gör. Sen igår så hade vi lite hoppning, Angelica som rider på Boogie nu, hoppade henne och Emma hoppade Smoothie. Båda var superduktiga, och jag är jättestolt över dom :) Angelica hoppade som högst en oxer på en meter och Emma hoppade samma oxer på 110, skitduktiga. Och tro det eller ej, men jag tog faktiskt ett språng på Boogie och det gick helt okej :D Men somsagt, vi passar inte riktigt ihop hon och jag. Idag ska jag bara rida lite på smoothie och i helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra eftersom att alla åker hem till sina riktiga hem, och jaaa... jag stannar här och degar, blir väl att åka iväg till ikano och köpa nästa one three hill säsong så jag kan kolla på de hela helgen :) Nästa helg är det tävling då hoppas jag stort på att kvala msvA :D Vi var ju sååååå nära förra gången, så nu måste det gå! :D
Slänger in ett jättekort klipp på när emma hoppade Smoothie :)



och här kommer en URDÅLIG bild :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: