Ska snart iväg till stallet! :)
2010-10-31 / 10:06:37 / Min vardag

Igår var jag på tävling, hoppade LB och LA. I LB så red jag på bett, och kunde inte stanna :P Petade utsprånget ur kombinationen, heheh för hon bara sprang hela tiden. I LA valde jag att rida med hackamore, då gick hon mkt bättre och var superlugn. Fick ett pet i omhoppningen, men jag är supernöjd och det var skönt att få hoppa lite lägre nu.
Igår innan tävlingen redd jag även Boogie lite och hon vart superfin. Och vi har bestämmt att vi ska behålla henne iaf, så i veckan ska vi åka och prova ut en ny sadel till henne, eftersomm att den hon har är as obekväm, och det känns som om man sitter på bommen :)
På onsdag så ska båda hästarna på hoppträning och efter det kanske jag berättar om en liten överaskning ;) Så kolla in då igen.
Nu ska jag dra mig iväg till stallet och rida lite på båda hästarna, har lite film och bilder på boogie som kommer lite senare. puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihĺg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: